Asiakaspalvelu – Blue Finance

Usein kysytyt kysymykset

Palvelun käyttö

1Kuinka haen luottoa?
Luottoa voit hakea sivujen hakemuksen kautta kohdasta "Hae luottoa".
2Kuinka kauan luottopäätöksen saaminen kestää?
Lainahakemuksenne tarkistetaan välittömästi. Lainapäätöksen saat nopeasti. Ruuhka-aikaan pikalaina-hakemuksen tarkistamiseen kuluva aika saattaa olla hieman pidempi.
3Mitä tositteita minun pitää toimittaa saadakseni lainan?
Ei mitään. Riittää, että olet lainaehtojemme mukainen luotonhakija. Poikkeustapauksissa kerromme hakemusvaiheessa mitkä asiakirjat tarvitsemme.
4Minulla on avonainen luotto Blue Finance Oy:ltä, voinko lainata teiltä?
Sinulla voi olla vain yksi avonainen laina palvelustamme. Uutta lainaa voit hakea kun olet maksanut edellisen lainasi ja saanut suorituksen vastaanotosta ilmoituksen tekstiviestitse.
5Olen ottamassa lainaa, mutta tietoni ovat muuttuneet tunnistautumisen jälkeen.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
6Voinko asettaa itselleni lainakiellon?
Voit pyytää asiakaspalvelustamme omaehtoisen luottokiellon. Omaehtoisen luottokiellon voimme myös poistaa pyynnöstäsi.

Laskutus

1Voinko saada laskulleni maksuaikaa?
Kyllä voit, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
2Mistä löydän laskuni tiedot?
Voit pyytää laskua uudestaan asiakaspalvelustamme.
3Haluan maksaa lainan heti takaisin, mitä teen?
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
4Ennen 1.9.2019 tehdyt luottosopimukset
Ennen 1.9.2019 solmitut luottosopimukset jäävät voimaan aiemmin sovituilla ehdoilla. Otathan tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

060 0303 060 1,95€/min + pvm/mpm
Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 7 - 23
lauantaisin ja sunnuntaisin klo 9 - 17

Kirjaudu asiakasonlineen